
Stellar Blade 2 Lost de Schokkende Fouten van het Eerste Deel!
Jun 17, 2025 10:23 AMStellar Blade 2 zal de tekortkomingen van het verhaal in de eerste game aanpakken, aldus de directeur Hyung-tae Kim. In een interview verklaarde hij dat door kostenbesparingen het aantal cutscenes in het eerste spel beperkt moest worden. Dankzij het succes van Stellar Blade zal de sequel echter meer nadruk leggen op een rijke narratieve ervaring. Kim gaf aan dat de plannen voor een DLC uitbreiding uiteindelijk zijn veranderd in een volledig vervolg door de toegenomen content. De ontwikkeling van Stellar Blade 2 is momenteel nog in de onderzoeks- en ontwikkelingsfase, met een geplande release in 2027. De PC-versie van het originele spel doet het uitstekend op Steam, met bijna 200.000 gelijktijdige spelers en meer dan 3 miljoen verkopen.
Wanneer komt Stellar Blade 2 uit? nStellar Blade 2 is gepland voor een release in 2027.nStellar Blade is een actie-RPG die aanvankelijk werd gelanceerd voor de PlayStation 5 en veel lof ontving voor zijn gameplaymechanismen en visuals. Ondanks de beperkte narratieve inhoud in het eerste spel, heeft de sterke verkoop en positieve feedback de ontwikkelaars aangemoedigd om een uitgebreider vervolg te maken. De game speelt zich af in een futuristische wereld vol strijders en technologie, en met de aankomende sequel lijkt Shift Up Corporation vastbesloten om het verhaal naar een nieuw niveau te tillen.

Samira Khan
Samira Khan is een verhalenenthousiast met een scherp oog voor storytelling in spellen. Haar literaire benadering van gamekritiek onderzoekt thema's, karakterontwikkeling en plotstructuur, waardoor ze een aanhang krijgt onder gamers die de kunst van het vertellen waarderen.
Volg ons
Fans
Fans
Fans

Nice to see the devs taking feedback seriously and using the first game's success to flesh out the sequel’s story. Fingers crossed they nail that balance between killer action and deeper narrative without losing what made the original fun.

Glad to see Stellar Blade 2 doubling down on storytelling—sometimes a little extra budget and breathing room is all it takes to turn a solid game into something truly memorable. Here’s hoping those expanded cutscenes land as well as the combat did in the first one