Stellar Blade 2 Zou in het Verschiet Kunnen Liggen

May 28, 2024 12:28 PM

Stellar Blade ontwikkelaar Shift Up overweegt een vervolg op de PlayStation 5 exclusieve titel. In een gesprek met Famitsu, vertaald door Genki op X/Twitter, bespraken mede-oprichter en director Kim Hyung Tae en technisch directeur Lee Dong Gi de huidige plannen voor het spel en een mogelijk vervolg. Shift Up is van plan om onder andere een foto-modus en extra outfits toe te voegen. Bovendien zijn ze bezig met een langetermijnplan voor meer updates. Ze nemen ook de voorkeuren van fans mee in hun overwegingen voor een vervolgdeel. Een openbaar verslag via Gematsu bevestigde dat Shift Up een pc-versie en een vervolg overweegt. Hoewel een officiële aankondiging waarschijnlijk nog ver weg is, kunnen fans met vertrouwen naar de toekomst kijken. Stellar Blade, geïnspireerd door onder andere Alita: Battle Angel en science fiction uit de jaren '80 en '90, werd op 26 april 2024 exclusief op PS5 uitgebracht.

Wat kunnen spelers van de toekomstige updates van Stellar Blade verwachten?n

Spelers kunnen zich verheugen op een foto-modus en verschillende nieuwe outfits. Verder staan er meer updates gepland die de spelervaring leuker moeten maken. Denk aan extra uitdagingen en mogelijk nieuwe content in de toekomst.

Stellar Blade heeft al enkele post-lancering updates ontvangen, waaronder een boss challenge en nieuwe outfits. Het spel speelt zich af in een futuristische setting met invloeden uit populaire science fiction en heeft een verse benadering van sci-fi actie en avontuur. Ondanks de lovende beoordeling van de gameplay, werden de karakters en het verhaal als minder boeiend ervaren in recensies. Toch blijft Stellar Blade een titel om in de gaten te houden voor fans van het genre.