Sucker Punch heeft nieuwe details onthuld over de aankomende game Ghost of Yōtei. In een recente interview werd besproken dat de sequel minder repetitieve gameplay zal bevatten dan zijn voorganger, Ghost of Tsushima. Spelers krijgen meer controle over het verhaal van het nieuwe hoofdpersonage Ansei, die zowel handwapens als vuurwapens kan gebruiken. Dit biedt een frisse ervaring en een dieper verhaal, waarbij de focus nu ligt op een nieuwe Ghost en zijn oorsprong.

Wat zijn de nieuwe gameplay-elementen in Ghost of Yōtei?

Ghost of Yōtei zal minder repetitieve elementen bevatten dan Ghost of Tsushima, en introduceert een nieuw hoofdpersonage, Ansei, die een breder scala aan wapens kan gebruiken. Spelers krijgen ook meer controle over Ansei's verhaal, wat een meer dynamische en persoonlijke ervaring belooft.

Ghost of Tsushima, de voorganger van Ghost of Yōtei, werd geprezen om zijn prachtige graphics en meeslepende verhaal. Het spel speelt zich af in feodaal Japan en volgt Jin Sakai, een samoerai die vecht tegen de Mongoolse invasie. De game ontving verschillende awards en heeft een grote schare fans opgebouwd, wat de hoge verwachtingen voor de opvolger verklaart.