Quantcast
Suicide Squad: Kill the Justice League had bijna voertuigenchaos
Artikel overzichtNintendo Switch games overzichtPlayStation 5 games overzichtReview overzicht

Suicide Squad: Kill the Justice League had bijna voertuigenchaos

Jun 06, 2024 2:40 PM

"Suicide Squad: Kill the Justice League" onderging een tumultueuze ontwikkeling, zoals gerapporteerd door Bloomberg's Jason Schreier. Warner Bros. Games en Rocksteady Studios stuitten op tal van problemen, waaronder het implementeren van een voertuigensysteem dat uiteindelijk werd geschrapt. De game ontving wisselende recensies en voldeed niet aan de financiële verwachtingen. Rocksteady breidde zijn team uit en schakelde over naar multiplayer en live-service elementen, wat een uitdaging bleek te zijn. Ontwikkelaars bij Rocksteady overwegen nu terug te keren naar hun roots met een nieuw singleplayer-project.

Wat zijn de grootste redenen achter het falen van "Suicide Squad: Kill the Justice League"?

Het falen van "Suicide Squad: Kill the Justice League" kan worden toegeschreven aan het forceren van trendgevoelige live-service elementen, een gebrek aan ervaring met multiplayer games, en het verspillen van tijd en middelen aan niet werkende ideeën zoals het voertuigensysteem. De game werd uiteindelijk een samenraapsel van afzonderlijke elementen die niet goed geïntegreerd waren.

"Suicide Squad: Kill the Justice League" is een game ontwikkeld door Rocksteady Studios, bekend om de populaire "Batman: Arkham" serie. De game draait om Task Force X, bestaande uit schurken als Harley Quinn en Deadshot, die de Justice League moeten uitschakelen. Ondanks de grote verwachtingen vooraf, wist de game de fanbase en de critici niet te overtuigen, wat leidt tot een heroverweging van de toekomstplannen van Rocksteady.



Jordan Keats avatar
Geschreven door:

Jordan Keats

Jordan Keats is een voormalige professionele gamer die nu journalist is, wiens competitieve achtergrond hen een uniek perspectief geeft op esports en multiplayer games. Jordans expertise in strategie en spelmechanismen is ongeëvenaard, en biedt lezers diepgaande inzichten.

Lees meer artikelen van: Jordan Keats

Volg ons


Login or register to join the conversation
N3rdo N3rdo commented on: 2024-06-06 15:06:03
It's a bummer to see such a promising concept fall short, especially from Rocksteady, who nailed it with the Arkham series. Hopefully, this setback helps them refocus on what they're best at—immersion and story-driven single-player experiences.
Mr. Bison Mr. Bison commented on: 2024-06-06 15:00:04
It's a real shame that Suicide Squad: Kill the Justice League couldn't live up to the hype, given the talent at Rocksteady and the rich DC universe they had to work with. Hopefully, by returning to what they do best—narrative-driven, single-player experiences—Rocksteady can reclaim their mojo and deliver another hit like the Arkham series.
Stimpy Stimpy commented on: 2024-06-06 14:54:03
It's a bummer to see Suicide Squad: Kill the Justice League stumble, especially considering Rocksteady's stellar track record with the Batman: Arkham series. Hopefully, their pivot back to single-player projects will help them recapture their mojo
Bekijk meer artikelen