Tekken 8: fans zijn enthousiast over Leon, Goku & Blade skins

Jan 26, 2024 4:36 PM

Tekken 8 spelers zijn losgegaan met de nieuwe karakteraanpassingstool, slechts één dag na de lancering van de game. Fans hebben niet alleen unieke looks voor de vechtersbazen ontworpen, maar ook personages uit andere videogames, anime en films nagemaakt, zoals Goku, Blade, John Wick, Ken en Leon. Deze creaties zijn al volop te vinden op sociale platforms als Reddit en Twitter. Hoewel de karakteraanpassingstool van Tekken 8 beperkingen kent, zorgt dit er juist voor dat de gedetailleerde creaties indrukwekkender zijn.

De lancering van Tekken 8 is een groot succes gebleken, met een piek van bijna 50.000 gelijktijdige Steam-spelers op de eerste dag - een record voor de Tekken-serie. De online delen van het spel kregen tijdelijk te kampen met crashes door de grote toestroom van spelers, wat ondertussen opgelost is. Dit toont aan hoe populair het spel op het moment is.

Wat kan ik allemaal doen met de karakteraanpassingstool in Tekken 8?

Met de karakteraanpassingstool in Tekken 8 kun je basisaspecten van karakters aanpassen en zo een persoonlijke touch geven. Je kunt bestaande vechtersbazen een nieuw uiterlijk geven of zelfs popcultuur iconen nabootsen binnen de gestelde grenzen van het spel.

Tekken, ontwikkeld door BANDAI NAMCO Studios, is sinds 1994 een gevestigde naam in het fighting game genre. De serie staat bekend om zijn diepgaande vechtmechanismen en indrukwekkende cast van karakters. Elk nieuw spel in de serie brengt vernieuwingen en Tekken 8 zet deze trend voort met onder meer een geavanceerde karakteraanpassingstool die de creativiteit van spelers naar nieuwe hoogten tilt.