Keiichiro Toyama, de maker van Silent Hill en Slitterhead, werkt aan een nieuw, nog niet aangekondigd spel. Tijdens een tentoonstelling van Slitterhead’s concept art gaf hij aan dat zijn studio Bokeh Studios niet te veel gefocust is op commerciële successen, maar wel verwacht had dat Slitterhead beter zou verkopen. Toyama benadrukte dat er enige verwarring is rondom de genreclassificatie van Slitterhead, wat de boodschap verduisterde. Hij sprak ook over zijn wens om de volgende generatie een kans te geven in de game-industrie. Details over het nieuwe project worden in de toekomst onthuld.
Waar gaat het nieuwe spel van Keiichiro Toyama over?
Hoewel de specifieke details nog niet zijn onthuld, geeft Toyama aan dat het een andere richting opgaat dan Slitterhead en dat hij openstaat voor het implementeren van ideeën van jonge ontwikkelaars. Het lijkt erop dat de focus meer divers en mogelijk ook lichter van aard zal zijn dan zijn eerdere werk.
Slitterhead is een horror-game die elementen van actie combineert, ontwikkeld door Bokeh Studios. Het spel is een cultfavoriet geworden ondanks de gemengde recensies, waaronder een lagere score van 5 uit 10 van IGN. Het volgende grote project voor de Silent Hill-franchise, Silent Hill f, zal ook een verandering in de gameplay-ervaring bieden met een grotere nadruk op gevechten, als antwoord op de afnemende populariteit van eerdere titels binnen de serie. Silent Hill heeft een sterke J-horror achtergrond, wat het voor gamers aantrekkelijk maakt die houden van spannende, psychologische horrorervaringen.
Reacties
Nog geen reacties. Wees de eerste!