
Voormalige Bethesda-ontwikkelaar zegt dat Fallout 3 Remaster het schieten kan verbeteren
Apr 24, 2025 12:55 PMMet de succesvolle lancering van The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered komt de vraag naar voren welke Bethesda-game als volgende in de remasterbehandeling zal gaan. Veel fans speculeren dat Fallout 3 aan de beurt is, vooral gezien eerdere lekken uit 2023. Bruce Nesmith, een van de ontwerpers van Fallout 3, heeft gesuggereerd dat de remaster aanzienlijke verbeteringen aan het schietmechanisme zal bevatten, dat hij "niet goed" noemt. Hij verwacht dat de schietervaring meer in lijn zal zijn met Fallout 4, dat veel werk heeft verricht op het gebied van wapengevechten.
De succesvolle remaster van Oblivion, ontwikkeld door Virtuos met Unreal Engine 5, heeft talloze visuele en functionele verbeteringen gekregen, waaronder 4K-resolutie en 60 frames per seconde. Nieuwe dialoog, een verbeterd derde-persoons perspectief en accuere lip-sync technologie zijn enkele van de opvallende features. Fans zijn enthousiast over deze veranderingen, die de remaster meer als een remake doen aanvoelen.
Welke verbeteringen kunnen we verwachten van Fallout 3 Remastered?Fallout 3 Remastered zal naar verwachting significante verbeteringen hebben in het schietmechanisme, vergelijkbaar met wat er is gebeurd met Oblivion Remastered. Het doel is om de schietervaring te moderniseren en beter afgestemd te maken op de standaarden van hedendaagse shooters, mogelijk geïnspireerd door de verbeteringen die in Fallout 4 zijn doorgevoerd.
Fallout 3, oorspronkelijk uitgebracht in 2008, is een RPG in een post-apocalyptische wereld die spelers de vrijheid geeft om hun eigen verhaal te creëren. Het spel staat bekend om zijn open wereld, diepgaande verhaallijnen en een systematische aanpak van role-playing-elementen. Met de voortdurende ontwikkeling van edities en updates, evenals de opkomst van de Fallout TV-show, blijft de franchise relevant en geliefd bij gamers over de hele wereld.

Samira Khan
Samira Khan is een verhalenenthousiast met een scherp oog voor storytelling in spellen. Haar literaire benadering van gamekritiek onderzoekt thema's, karakterontwikkeling en plotstructuur, waardoor ze een aanhang krijgt onder gamers die de kunst van het vertellen waarderen.
Volg ons
Fans
Fans
Fans