Vox Machina Seizoen 3 Trailer Neemt het Team Mee naar de Hel en Terug

Aug 28, 2024 3:00 PM

De derde seizoen van The Legend of Vox Machina heeft een actievolle trailer ontvangen die een blik werpt op de nieuwste avonturen van de geliefde groep van misfits. Prime Video heeft de spannende preview en nieuwe key art vrijgegeven ter promotie van het seizoen, dat op 3 oktober in première gaat. De trailer hint naar een angstaanjagende toekomst die Vox Machina moet proberen te redden, waarbij ze naar de hel en terug moeten om Exandria te beschermen tegen Thordak en zijn leger. De Chroma Conclave, een groep dodelijke draken geïntroduceerd in seizoen 2, bezorgt de groep hun grootste uitdagingen tot nu toe. Dit seizoen bestaat uit 12 afleveringen en zal elke week drie afleveringen beschikbaar stellen op Prime Video.

Welke uitdagingen zal Vox Machina in het derde seizoen onder ogen zien?

Vox Machina moet het opnemen tegen hun grootste vijanden, waaronder de Chroma Conclave, terwijl ze de wereld proberen te redden van de vernietigende plannen van Thordak en zijn leger. De groep is gedwongen om hun angsten en conflicten aan te gaan om de mensen van Tal'Dorei en Exandria te beschermen.

The Legend of Vox Machina is gebaseerd op de populaire live-streamed Dungeons & Dragons-serie van Critical Role, waar een groep stemacteurs samen een verhaal speelt in een fantasiewereld. De serie heeft veel lovende kritieken gekregen en wordt geprezen voor zijn rijke karakterontwikkeling en meeslepende verhaallijnen, waardoor het een must-see is voor fans van fantasy- en animatieseries.