Will Ferrell gaat live-action Totally Spies tv-show produceren

Jun 17, 2024 6:19 PM

Een live-action Totally Spies! TV-serie is in ontwikkeling bij Prime Video, met Will Ferrell aan boord als uitvoerend producent. Totally Spies! is een Franse animatieserie die begon in 2001 en recentelijk zijn zevende seizoen ontving in Frankrijk na een pauze van bijna 11 jaar. Warner Bros. Discovery EMEA en de Franse kinderzender Gulli hebben een achtste seizoen besteld. De live-action serie volgt de stijlvolle beste vriendinnen Clover, Alex en Sam terwijl ze de wereld redden als internationale spionnen en proberen te overleven tijdens hun eerste jaar op de universiteit. Ferrell wordt vergezeld door Jessica Elbaum, Alix Taylor en Benoit de Sabatino. De serie blijft populair, met vertalingen in 60 talen en verkoop in meer dan 220 gebieden, en heeft 3 miljoen volgers op sociale media. Tot nu toe heeft Totally Spies! bijna 200 afleveringen, een prequelfilm genaamd Totally Spies! The Movie, een spin-off serie The Amazing Spiez!, stripboeken, romans en videogames.

Wat kunnen we verwachten van de nieuwe live-action Totally Spies! serie?

De nieuwe live-action Totally Spies! serie zal zich richten op de herkenbare thema's van vriendschap, girl-power en authenticiteit, terwijl de hoofdpersonages hun avonturen balanceren met hun leven als eerstejaars studenten. Dit belooft een moderne en spannende herinterpretatie van de originele animatieserie te worden.

Totally Spies! werd voor het eerst uitgezonden in 2001 en werd snel een favoriet onder kinderen en tieners wereldwijd. De show onderscheidde zich door zijn unieke mix van actie, mode en humor, met sterke vrouwelijke hoofdrollen. Het succes van de animatieserie leidde tot diverse merchandise, waaronder videogames en boeken, en hield de franchise populair gedurende de jaren.