Korting €6.99
Genre: Platform Game
EAN: NDG6923894828
Reviewscore: 4.2 / 5

Bestel direct voor €44.99 €38.00
Dead Cells - Return to Castlevania Edition - Nintendo Switch

Stap in de wereld van de bekroonde actie-roguelite Dead Cells - Return to Castlevania Edition en dompel jezelf onder in een meeslepend avontuur. Verken een uitgestrekt, steeds veranderend kasteel terwijl je je een weg baant langs bewakers in intense 2D souls-lite-gevechten. Laat je meeslepen door de uitdaging van dit op metroidvania geïnspireerde actie-platformspel waarbij geen controleposten je hand vasthouden. Dood, sterf, leer en herhaal in dit spannende spel waarbij elke stap een nieuwe ervaring biedt. Geniet van regelmatige gratis inhoudsupdates die de gameplay fris en verrassend houden!

Met de Return to Castlevania DLC ontgrendel je een geheel nieuwe wereld van mogelijkheden. Werk samen met de legendarische helden Richter Belmont en Alucard terwijl je door de eeuwenoude gangen van Dracula's Castle vecht. Gebruik iconische Castlevania-wapens om hordes monsters te overwinnen en de troonzaal van de Dark Lord zelf te bereiken. Deze DLC voegt een boeiende twist toe aan het al meeslepende Dead Cells-universum.

Dead Cells - Return to Castlevania Edition bevat alle vier originele DLC's op de cartridge, samen met een exclusieve retro omkeerbare hoes die liefhebbers van het genre zal bekoren. Het basisspel biedt 17 uitdagende levels, 5 meeslepende eindbazen en een indrukwekkend arsenaal van circa 150 wapens en vaardigheden. Of je nu een voorkeur hebt voor speren, zwaarden, bogen, magische spreuken, schilden, huisdieren, braadpannen of iets heel anders, Dead Cells heeft het allemaal.

Stort je in het avontuur, ontgrendel nieuwe content en werk samen met legendarische personages in Dead Cells - Return to Castlevania Edition. Een heerlijke mix van uitdagende gameplay en nostalgische verwijzingen naar klassieke videogames die fans van het genre zeker zal bekoren!