Harvest Moon One World Complete Edition | Nintendo Switch

Harvest Moon One World Complete Edition - €49.99

EAN: NDG8012570608
Reviewscore: 3.5 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €50.99 €49.99
Harvest Moon One World Complete Edition - Nintendo Switch

Harvest Moon: One World Complete Edition is een betoverende uitbreiding op de geliefde serie, die spelers uitnodigt om een kleurrijke en dynamische wereld van landbouw en avontuur te verkennen. In deze complete editie vind je niet alleen het originele spel, maar ook alle DLC die ooit is uitgebracht. Dit betekent nieuwe gebieden, meer huwelijkskandidaten, spannende decoraties, nieuwe huisdieren en zelfs wilde dieren om te ontdekken!

De volledige versie biedt spelers een unieke kans om rond de wereld te reizen in een oogstachtige ervaring die niemand zal teleurstellen. Bezoek adembenemende locaties, zoals de woestijnen van Pastilla, de besneeuwde bergen van Salmiakki, en maak zelfs een uitstapje naar een vulkaan nabij het charmante bergstadje Lebkuchen! Dit alles zorgt voor een ongekende variatie aan omgevingen, perfect voor het verbouwen van gewassen en het verkennen van de aarde.

Stel je een wereld voor zonder kool, tomaten of zelfs wortels. Dit is de uitdaging waarmee je wordt geconfronteerd aan het begin van Harvest Moon: One World Complete. De Harvest Goddess, de koningin van de gewassen, is verdwenen, en met haar het leven in de landbouwwereld. Dit opent een mysterie dat je zal dwingen om de achtergronden van deze wereld te onderzoeken. Dankzij de kleine Harvest Wisps, die de kennis van verschillende zaden bewaken, heb je echter een kans om de verloren gewassen te herstellen. Deze Oogstslierten verschaffen je de mogelijkheid om gaandeweg verschillende soorten fruit en groenten te ontgrendelen.

Maar pas op, want de Harvest Wisps zijn niet gemakkelijk te vinden. Ze verschijnen op verschillende tijden en plaatsen, wat je dwingt om je verstand en strategie te gebruiken om ze allemaal te vangen! Hun unieke uitdagingen en beloningen zorgen voor veel gameplay en avontuur, waardoor je wilt blijven spelen.

In de wereld van Harvest Moon: One World Complete Edition is er altijd wat te doen. Van het verbouwen van gewassen tot het verkennen van nieuwe gebieden en het ontmoeten van nieuwe personages, de mogelijkheden zijn eindeloos. Met een soepele gameplay en prachtige graphics, neemt deze game je mee op een reis die je niet snel zult vergeten.

Duik in de charmante wereld van Harvest Moon en ontdek hoe het is om een echte boer te zijn in deze unieke en uitgebreide editie. Ga voor de volledige ervaring, want de wereld wacht op jouw groene vingers!