Artikel overzichtNintendo Switch games overzichtPlayStation 5 games overzichtAlle games overzichtReview overzicht
cover image $news_headline

Final Fantasy 14 behoudt iconische low-poly druiven ondanks upgrade

Jul 03, 2024 3:47 PM

Final Fantasy 14's beruchte lage poly druiven blijven onaangetast ondanks de grote grafische upgrade bij de release van de Dawntrail-uitbreiding. Square Enix houdt de lopende grap, begonnen bij de Endwalker-uitbreiding in 2022, in stand. Hoewel de rest van het spel verbeterde graphics kreeg, blijven de cuboïde druiven zoals ze waren, wat fans geruststelde. Naast de grafische update introduceerde Dawntrail nieuwe gebieden, quests, kwaliteit-van-leven verbeteringen en de Viper en Pictomancer jobs. Er waren echter ook problemen, inclusief een grote bug op de Xbox die het spel stopte wanneer er tussen locaties werd bewogen. Ondanks de bugs blijft de populariteit van Final Fantasy 14 sterk.

Welke functies heeft de nieuwe Dawntrail-uitbreiding van Final Fantasy 14?n

De Dawntrail-uitbreiding introduceert nieuwe gebieden, quests, kwaliteit-van-leven verbeteringen, een grote grafische upgrade en de Viper en Pictomancer jobs. Het behoudt ook de iconische lage poly druiven, wat fans geruststelt.

Final Fantasy 14 is een populaire MMORPG ontwikkeld door Square Enix. De game is oorspronkelijk uitgebracht in 2010 maar onderging een complete revisie met de release van A Realm Reborn in 2013. Sindsdien is de game gegroeid en heeft meerdere uitbreidingen ontvangen, waaronder Heavensward, Stormblood, Shadowbringers en Endwalker. De community van Final Fantasy 14 is zeer betrokken en geregeld zijn er evenementen en Beloved inside jokes zoals de lage poly druiven, waardoor de game niet alleen om de gameplay maar ook om de gemeenschap draait.



Alex Riverton avatar
Geschreven door:

Alex Riverton

Alex Riverton is een doorgewinterde journalist met meer dan tien jaar ervaring in de gamingindustrie. Bekend om zijn diepgaande analyses en hands-on previews, heeft Alex een reputatie opgebouwd voor diepgaand commentaar op spelmechanismen en storytelling in videogames.

Lees meer artikelen van: Alex Riverton

Volg ons

Login or register to join the conversation
Bekijk meer artikelen