Geruchten over DCs Bane en Deathstroke film in de maak

Sep 27, 2024 11:31 PM

Er zijn geruchten dat DC werkt aan een nieuwe film gericht op de schurken Bane en Deathstroke. Deze potentiële team-up film bevindt zich nog in een vroeg stadium en heeft nog geen cast of regisseur. Matthew Orton, bekend van Captain America: Brave New World, is aangetrokken om het script te schrijven. Het is nog onduidelijk of de film een onderdeel wordt van het vernieuwde DC-universum van James Gunn en Peter Safran. Bane heeft een rijke geschiedenis in live-action, te beginnen met zijn opvoering in Batman & Robin uit 1997, en werd later de belangrijkste antagonist in The Dark Knight Rises. Deathstroke heeft ook meerdere live-action verschijningen gehad, waaronder in de Titans-serie. Deze film zou een vervolg zijn op de recente trend van DC om films te maken die gefocust zijn op schurken, zoals Joker.

Wanneer kunnen we de Bane en Deathstroke film verwachten? nHet is momenteel onduidelijk wanneer de film met Bane en Deathstroke zal worden uitgebracht, omdat het project nog in de beginfase verkeert en geen specifieke releasedatum heeft.n

Bane en Deathstroke zijn beiden iconische schurken uit de DC Comics-wereld. Bane, beroemd om zijn kracht en strategische geest, werd het meest bekend door zijn rol als tegenhanger van Batman. In The Dark Knight Rises werd hij neergezet door Tom Hardy en kreeg hij veel erkenning voor zijn indrukwekkende vertolking. Deathstroke, ook bekend als Slade Wilson, heeft met zijn dodelijke vaardigheden en scherpe intellect een grote schare fans opgebouwd, mede dankzij zijn verschijningen in verschillende animatieseries en live-action projecten. De combinatie van deze twee populaire schurken zou een spannende toevoeging kunnen zijn aan de DC-universum.