Microsoft lek onthult griezelige nieuwe mob voor Minecraft Live

Sep 25, 2024 10:34 AM

Er zijn spannende nieuwe onthullingen voor Minecraft op handen, vooral na recente lekken die afkomstig zijn van Microsoft. Het lijkt erop dat de aankomende Minecraft Live showcase op 28 september enkele interessante updates zal onthullen. Een Reddit-gebruiker ontdekte een sectie op de Minecraft Live-website die suggereert dat fans zich kunnen voorbereiden op een eerste blik op de 'pale garden' en de nieuwe vijand, de 'creaking'. Verder zal de showcase inzicht geven in de nieuwe bundles en de Hardcore-modus. Ook wordt er meer informatie verwacht over de controversiële Minecraft-film en de aankomende ervaring genaamd Minecraft Experience: Villager Rescue. Gamers moeten nog even geduld hebben tot de showcase om alle details volledig te ontdekken.

Wanneer is het Minecraft Live evenement en wat kan ik verwachten?

Het Minecraft Live evenement vindt plaats op 28 september om 10 uur Pacific/1 uur Eastern/6 uur UK. Tijdens deze showcase worden nieuwe biomen, mobs, updates over bundels en de Hardcore-modus onthuld, samen met informatie over de aankomende Minecraft-film en de Villager Rescue ervaring.

Minecraft, ontwikkeld door Mojang Studios en oorspronkelijk uitgebracht in 2009, is een van de meest populaire sandbox games ter wereld. Spelers hebben de vrijheid om te bouwen, verkennen en overleven in een open wereld die volledig uit blokken bestaat. De game heeft een enorme community en blijft regelmatig updates ontvangen, waardoor het relevant en aantrekkelijk blijft voor nieuwe en bestaande spelers.