Worms Rumble (Code in a Box) - €16.99

Genre: Strategy
EAN: 5056208809636
Reviewscore: 3.6 / 5

Bestel direct voor €16.99 €16.99
Worms Rumble (Code in a Box) - Nintendo Switch

Worms Rumble is een opwindende twist op het klassieke Worms-spel, met intense, realtime, arena-gebaseerde gevechten voor 32 spelers. Betreed de arena voor actievolle Deathmatches en spannende Last Worm Standing gevechten! Maak gebruik van bekende wapens zoals de Bazooka, Shotgun en Sheep Launcher, samen met gloednieuwe toevoegingen aan je arsenaal om je tegenstanders uit te schakelen terwijl je voorop blijft. Pas je worm aan, neem deel aan uitdagingen en seizoensevenementen, en probeer nieuwe speelstijlen uit in The Lab. Dit is Worms, zoals je het nog nooit eerder hebt gezien. De eerste realtime Worms! In Worms Rumble vind je geen turn-based gevechten. Elke confrontatie speelt zich af in REAL TIME! Wees paraat om direct te reageren wanneer je vijand toeslaat! Multiplayer voor 32 spelers op verschillende platformen Speel online met vrienden op zowel console als pc. Er zijn Deathmatch en Last Worm Standing Solo en Squad battle royale-modi beschikbaar om van te genieten! Klassieke wapens met een nieuwe draai Bewapen jezelf met bekende favorieten en ontdek nieuwe manieren om ze te gebruiken! Van de klassieke Bazooka, Holy Hand-grenade en Sheep Launcher tot de gloednieuwe Hammerhead, Plasma Blaster en Rocket Shield. Evenementen, uitdagingen en 'The Lab' Doe mee aan seizoensgebonden en community-evenementen en voltooi dagelijkse uitdagingen voor extra XP en in-game beloningen. Test ook nieuwe gameplay en wapens in The Lab, waar wekelijks nieuwe experimentele spelmodi zorgen voor frisse speelervaringen! Speler aanpassingen Verdien XP en in-game valuta om wapenskins, outfits, accessoires en emotes te ontgrendelen en aan te schaffen! Laat je creativiteit de vrije loop en creëer je eigen unieke uitstraling op het strijdveld.